Sources available in TERRIER


#1

People have asked about the news sources that are included in TERRIER. The English language sources used in TERRIER include LexisNexis’ complete collection of articles published by the following sources between 1979 and early 2016. (Note that LexisNexis does not possess many articles for these sources in the 1980s and 1990s).

“Associated Press International”, “The Associated Press”, “BBC Monitoring”, “BBC SUMMARY WORLD BROADCAST”, “The New York Times”, “AFP”, “Xinhua”, “The Globe and Mail”, “ITAR-TASS”, “McClatchy Washington Bureau”, “AllAfrica”, “UPI”, “The Christian Science Monitor”, “European Press Agency (EPA)”, “South China Morning Post”, “AAP Newsfeed”, “The Guardian”, “The Straits Times (Singapore)”, “The Baltimore Sun”, “Today’s Zaman”, “The Sydney Morning Herald (Australia)”, “Jerusalem Post”, “Dawn (Pakistan)”“, “Ghana News Agency”“, “The Straits Times Singapore”, “Guardian.com”, “IPS - Inter Press Service”, “Belfast Telegraph”, “The Philadelphia Inquirer”, “Hindustan Times”, “Russia & CIS General Newswire”, “Russia & CIS Energy Newswire”, “Ukraine General Newswire”, “Russia & CIS Business and Financial Newswire”, “Kazakhstan General Newswire”, “Czech Republic Business Newswire”, “Russia & CIS Military Newswire”, “Poland Business Newswire”, “Hungary Business Newswire”, “Central Asia General Newswire”, “China Energy Newswire”, “China Mining and Metals Newswire”, “China Telecommunications Newswire”, “China Pharmaceuticals & Health Technologies Newswire”, “Philadelphia Inquirer (Pennsylvania)”, “Knight Ridder Washington Bureau”, “The Japan News”, “The Daily Yomiuri(Tokyo)”, “The Business Times Singapore”, “ABC Premium News (Australia)”, “FARS News Agency”, “The Press (Christchurch, New Zealand)”, “The Baluchistan Times”, “Detroit Free Press (Michigan)”, “TASS”, “CNN Wire”, “The Nation (AsiaNet)”, “DAILY MAIL (London)”, “MAIL ON SUNDAY (London)”, “The Nation”, “THE KOREA HERALD”, “Central Asia & Caucasus Business Weekly”, “The Japan Times”, “Facts on File World News Digest”, “Baltic News Service”, “Daily Mail (London)”, “Mail on Sunday (London)”, “WAM Emirates News Agency”